Известие

Collapse
No announcement yet.

Жабка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Жабка

    Как да регулираме жабката?
    Имам луфт между вратичката на жабката и самата жабка и понякога когато трагна и оборотите са по-ниски ли пък на втора скорост, и колата започне да претриса от там започва да дранчи.
    Как да се регулира, развих бравичката където влиза езичето за да затвори вратичката, но не видях възможноста да се изнася напред или назад?
    На меме дефакто ми трябва самата тази пантичка да отиде се около половин сантиметър навътре.
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

  • #2
    Развии винтовете на вътрешното на жабката, изтегли я малко на пред и я стегни. Нещо такова оправи нещата при мен, но беше отдавна и точно на къде, как и защо не помня. Помня само, че горе пластините дето хващат жабката към таблото се местят леко и от там може да мръднеш цялата жабка. Но трябва сам да го видиш и да прецениш.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Регулирай я чрез долните винтчета!Тези които държат пантата.
      sigpic
      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

      Comment


      • #4
        Колега, 0.5см е много можеш съвсем малко да го регулираш от пантите или горе от стойката където закл. езичето. Вариантите са или да разпробиеш нови отвори на планката за да я прибереш по на вътре или да сложиш тънко парченце шлауха(маркуч) там където закл. езичето за да уплътни и да не тропа, но погледни като отвиеш двете видийки ако жабката се прибере най-добре разпробий нови отвори. На моята стана перфектно, но на съседа не се получи профила на жабката и таблото изобщо не съвпадаше!

        Comment


        • #5
          От горе дето са винчетата на самата закопчалка нищо не регулират. Те са кръгли отвори и са точно по диаметъра на винта и изобщо не мърда на никъде. Много тъпо измислена.
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • #6
            Аз реших проблема като на ролката за която се хваща езичето намотах изолирбан. Уплътни много хубаво, изобщо не си личи и ролката продължава да си се върти спокойно!
            Аlfa romeo 156 2.0 T.S. 2000, Opel combo C

            Comment

            Working...
            X